poniedziałek, 17 marca 2014

Finał festiwalu 2014


Rewolucjonistki i Rewolucjoniści!

V festiwal „Rewolucje Kobiet” został triumfalnie zakończony w niedzielę, 9 marca, XV warszawską Manifą! Przez dwa tygodnie wiele się działo, odbyło się wiele fascynujących i ciekawych wydarzeń, spotkań z drugim człowiekiem, rozmów z innymi ludźmi. Było różnorodnie i edukacyjnie – było równościowo! Dziękujemy Wam wszystkim za udział, za aktywność i za zaangażowanie. To Wy jesteście prawdziwą Rewolucją. 
I tego Wam życzymy przez cały najbliższy rok – 
Rewolucji Kobiet na co dzień!



1 komentarz:

  1. Zawsze cieszą takie inicjatywy. Ja lubię wyjść z domu na jakieś wydarzenie. Ostatnio byłam na jednym i tak sie spaliłam, że musiałam kupi krem na zaczerwienienia ale warto było iść! Wybawiłam sie i poznałam mase nowych osób.

    OdpowiedzUsuń